Pogoji poslovanja

Nazadnje posodobljeno: 2. 7. 20223

Splošno

Z uporabo tega spletnega mesta, registracijo uporabniškega računa in / ali naročilom izdelkov v naši spletni trgovini, se šteje, da je posameznik s temi splošnimi pogoji seznanjen in se z njimi strinja. Splošni pogoji veljajo za vse uporabnike spletnega mesta podjetja LEETLAB, d.o.o. (ozvocen.si) in kupce artiklov. Podjetje posameznikov ni obvezano obveščati o morebitnih spremembah le-teh, zato vam svetujemo, da si splošne pogoje pred posameznim nakupom izdelkov ali / in registracijo uporabniškega računa skrbno preberete.

Splošni pogoji poslovanja temeljijo na Obligacijskem zakoniku (OZ) – za pravne osebe in fizične osebe, v kolikor ZVPot določenih vprašanj ne ureja in na Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki velja izključno za fizične osebe. Del splošnih pogojev poslovanja je tudi politika zasebnosti, o čemer si lahko več preberete tukaj.

Podjetje kupcu, skladno z veljavno zakonodajo, zagotavlja vse relevantne informacije v zvezi z uporabo spletnega mesta in nakupom artiklov, in sicer:

  • splošne informacije o podjetju
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitve
  • dostopnost produktov
  • način plačila, dostava, strošek dostave
  • vsi morebitni stroški, ki jih je kupec dolžan plačati poleg osnovnega artikla
  • ceno produktov brez in z DDV ter stopnjo DDV
  • pravice in obveznosti kupcev v zvezi z menjavo in vračilom izdelkov, ki jih kupcu zagotavlja ZVPot in OZ

Uporabniški račun

Spletno mesto kupcu omogoča registracijo uporabniškega računa, kar mu olajša nakup izdelkov. Kupec lahko nakup opravi tudi brez registracije uporabniškega računa. Registracija uporabniškega računa je možna z uporabniškim imenom, ki je elektronski naslov kupca in geslom, ki ga kupec določi sam. Podjetje LEETLAB, d.o.o. kupcem garantira skrbno hrambo in obdelavo ter uporabo osebnih podatkov, ki jih ob registraciji podjetju zaupa kupec, in sicer skladno s pravili politike zasebnosti.

Naročilo

Ob oddaji naročila v spletni trgovini in prejemu potrdila o oddanem naročilu, kupec s podjetjem LEETLAB, d.o.o. sklene kupoprodajno pogodbo. S tem trenutkom cena in ostali pogoji štejejo za dokončno in se ne morejo več spreminjati, ter veljajo tako za kupca kot tudi podjetje. Kupoprodajna pogodba je shranjena v elektronski obliki na strežniku prodajalca.

Kupec lahko naročilo odda izključno v kolikor je polnoleten.

Račun za opravljen nakup kupec prejme v fizični obliki, skupaj s pošiljko, po želji tudi preko elektronske pošte.

Možni načini plačila in cene

LEETLAB, d.o.o. kupcu omogoča, da svoj nakup opravi na naslednje načine:

  • plačilo s kreditno kartico Visa kredit / Mastercard / Maestro
  • plačilo preko PayPal sistema
  • plačilo po predračunu

V primeru plačila po predračunu je kupec obvezan v UPN obrazec vnesti vse podatke, na podlagi katerih je naročilo mogoče identificirati, zlasti ime in priimek kupca in številko naročila, ki jo kupec prejme ob opravljenem nakupu. LEETLAB, d.o.o. naročilo pošlje dalje po prejemu celotnega plačila s strani kupca in ne odgovarja za morebitne napake, ki jih je kupec naredil ob vnosu v UPN obrazec. Rok plačila je 5 delovnih dni. V primeru zamude s plačilom šteje naročilo za preklicano in pomeni avtomatični odstop podjetja od pogodbe, naročeno blago pa se vrne nazaj v zalogo.

Vse cene so v EUR in že vsebujejo DDV v višini 22 %.

Promocijske kode

Vsako naročilo ob zaključku blagajne vsebuje okence »koda za popust«, kamor lahko kupec, v kolikor s kodo razpolaga, vpiše kodo in klikne na gumb »potrdi«. Ob tem se vrednost kode za popust avtomatično odšteje od skupne cene artiklov v košarici.

Hkrati lahko kupec uveljavlja samo eno kodo za popust.

Odstop od pogodbe in stvarne napake

V zvezi z odstopom od pogodbe in stvarnimi napakami veljajo določbe ZVPot za fizične osebe (potrošnike), subsidiarno pa tudi OZ za vprašanja, ki jih ZVPot ne ureja. Pravila, navedena v nadaljevanju, ne veljajo za pravne osebe (t.j. pravne ali fizične osebe, ki opravljajo pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost). Za slednje se izključno uporablja OZ.

Potrošnik je po 1. členu ZVPot fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Kupoprodajna pogodba, ki jo na tem spletnem mestu sklene potrošnik, z namenom nakupa artiklov spletne trgovine ozvocen.si, je pogodba sklenjena na daljavo (43. člen ZVPot). Potrošnik ima na podlagi 43.č člena ZVPot pravico, da v roku 14 dni od prevzema pošiljke odstopi od pogodbe, o čemer mora v navedenem roku pisno obvestiti podjetje na elektronski naslov info@ozvocen.si. Rok 14 dni začne teči naslednji dan po vročitvi pošiljke potrošniku. Pri tem slednjemu ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Potrošnika v primeru odstopa bremeni zgolj strošek vračila blaga. Postopek vračila in menjave blaga je opredeljen pod razdelkom vračila in menjava.

V kolikor potrošnik podjetju znotraj roka 14 dni od prevzema pošiljke vrne prejeto blago, brez predhodnega pisnega obvestila o odstopu od pogodbe, navedeno šteje kot sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik pa lahko po prejemu pošiljke uveljavlja tudi stvarno napako. Podjetje mora potrošniku izročiti blago, skladno s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna, kadar:

  • stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • v kolikor prodajalec izroči stvar, ki je se ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

V primeru da ima kupljeno blago stvarno napako, potrošnik o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. V obvestilu mora prodajalcu napako natančno opisati in mu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo lahko prodajalcu sporoči osebno, o čemer s strani prodajalca prejme pisno potrdilo, ali pa pošlje pisno obvestilo na naslov LEETLAB, d.o.o., Glazerjeva ulica 26, Ruše, 2342 Ruše oziroma po elektronski pošti na naslov info@ozvocen.si.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pojavijo po dveh letih od izročitve pošiljke. V kolikor se napaka na stvari pojavi v roku šestih mesecev od izročitve, se šteje, da je obstajala že v času izročitve.

V primeru stvarne napake, potrošnik v zgoraj navedenih rokih od prodajalca zahteva:

  • odpravo pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
  • vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo ali
  • ponovno opravo storitev ali
  • vračilo plačanega zneska.

Podjetje mora potrošniku ugoditi najkasneje v roku 8 dni od prejema njegove zahteve.

Komunikacija

LEETLAB, d.o.o. s svojimi kupci stopi v stik preko komunikacijskih sredstev na daljavo zgolj v kolikor kupec temu izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna sporočila preko elektronske pošte in / ali SMS sporočila vsebujejo naslednje sestavine:

  • jasno oznako, da gre za oglasno sporočilo
  • jasno navedbo pošiljatelja
  • morebitne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene na način, da bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih in
  • jasna predstavitev načina odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

V primeru odjave kupca od prejemanja oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Avtorske pravice

Spletna trgovina ozvocen.si in vsi podatki na njej, fotografije, besedilo, morebitni grafični in video elementi in logotip podjetja so last podjetja LEETLAB, d.o.o. in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah ter je ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja LEETLAB, d.o.o.

Pritožbe, pripombe in spori

Kakršnekoli pripombe in kritike ter predloge za spremembo vsebin spletne trgovine in spletne strani, lahko posamezniki pošljejo na elektronski naslov info@ozvocen.si. V primeru pritožbe, lahko slednjo zainteresirani prav tako posreduje na navedeni elektronski naslov, pri čemer se LEETLAB, d.o.o. zavezuje, da bo vzpostavil učinkovit sistem reševanja pritožb in bo v okviru navedenega določil osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže preko elektronske pošte ali preko telefona. Pritožbeni postopek je zaupne narave.

V primeru prejema morebitne pritožbe bo LEETLAB, d.o.o. najpozneje v 5 delovnih dneh po prejemu le-te potrdil prejem pritožbe in pritožniku sporočil kontakt osebe, ki bo določena za reševanje pritožbe in na katero se lahko obrne.

Skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) in skladno z načelom prostovoljnosti postopka ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil po navedenem zakonu. LEETLAB, d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na tem spletnem mestu objavlja povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov, ki je na voljo tukaj.

sl_SISlovenian